مدلهای جذاب و خاص استایل زنانه در تابستان 2024 {آپدیت ویژه اعضا}

۲ بازديد

مدلهای جذاب و خاص استایل زنانه در تابستان 2024 {آپدیت ویژه اعضا}

اگر در حال و هوای خرید لباس زنانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم استایل‌های زنانه‌ی این تابستان را، از دست ندهید. شلوارهای جین و تیشرت‌های سفید، هنوز هم ترند هستند. زرق و برق کمربندهای بزرگ، بیشتر از همیشه به چشم می‌آید. کفش‌های پاشنه تخت هم، علاقه‌مندان خود را دارد.
اگر در روزهای آتی، قصد خرید لباس زنانه شیک مدل روز را دارید، با خواندن این مقاله، از ایده‌های ترند این تابستان آگاه می‌شوید و به سبد خرید خود، چند آیتم جذاب اضافه می‌کنید.

پولوشرت‌های پرپی (Preppy Polo)

اگر ذهن منظمی دارید و از لباس‌های اتو کشیده و ظاهر آراسته به وجد می‌آیید، استایل پرپی برای شما طراحی شده است. کت‌های بلیزر، پیراهن‌های چهارخانه‌ و پولوشرت، از آیتم‌های اصلی استایل پرپی می‌باشند. اگر هنوز این آیتم‌ها را در کمد لباس خود ندارید، این تابستان، فرصت خوبی‌ست تا آیتم‌های این استایل رسمی را، در فهرست خرید لباس زنانه قرار دهید.


استایل پرپی؛ نظم چشم‌نواز یک ذهن زیبا استایل پرپی؛ نظم چشم‌نواز یک ذهن زیبا

استایل بوهو (Boho Style)

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید لباس زنانه شیک مدل روز، با استایل بوهو آشنا شوید. استایل بوهو، شامل دامن‌های گشاد، تونیک‌های بلند، جلیقه‌‌های قهوه‌ای به سبک گاوچران‌ها، کلاه‌های لبه‌دار یا فلاپی، اکسسوری‌هایی با متریال چوب و چرم، کیف‌های اورسایز و کمربندهایی با سگک‌های براق و بزرگ می‌باشد.
اگر قصد خرید لباس زنانه را دارید، این سبک چشم‌نواز را انتخاب کرده و تنوع بی‌نظیری را به استایل خود اضافه نمایید.


استایل بوهو؛ هرج و مرج زیبای رنگ‌ها و نقش‌ها استایل بوهو؛ هرج و مرج زیبای رنگ‌ها و نقش‌ها

استایل تمام سفید (All White): خرید لباس زنانه شیک مدل روز، آسان می‌شود

تابستان امسال، متعلق به ملکه‌ی رنگ‌هاست. استایل تمام سفید، حس ناخوشایند گرما را از بین می‌برد. اگر قصد خرید لباس زنانه شیک مدل روز را دارید و یا می‌خواهید خرید مانتو زنانه مد روز را در برنامه‌ی خود قرار دهید، این استایل را امتحان کنید.
لباس‌های سفید را می‌توانید با اکسسوری‌های مختلف، هماهنگ نمایید. اگر در این استایل، احساس راحتی نمی‌کنید، از لباس‌هایی با رنگ‌ بژ یا عاجی کمک بگیرید.

 

استایل تمام سفید؛ طنین خوش دریاچه‌ی قو استایل تمام سفید؛ طنین خوش دریاچه‌ی قو

شلوارهای فاق بلند (High-rise Trousers): انتخاب نخست در خرید مانتو زنانه مد روز

ویترین فروشگاه‌ها در تابستان 2024، از شلوارهای پلنگی تا کارگو، انباشته شده است. اما انتخاب ما، شلوار فاق بلند است. برش و استایل این شلوار به شکلی طراحی شده است که پاهای شما را بلند و کشیده نشان می‌دهد، به همین دلیل در هنگام خرید لباس زنانه، نباید شلوارهای فاق بلند را از قلم انداخت.
اگر به دنبال یک استایل رسمی هستید، این شلوار را با کت بلیزر ست کنید، و در صورتی که قصد دارید یک استایل غیررسمی و مینیمال را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم این شلوار را به همراه یک تیشرت ساده‌ی سفید، بپوشید.


استایل شلوار فاق بلند-مدلهای جذاب و خاص استایل زنانه در تابستان 2024 {آپدیت ویژه اعضا} استایل شلوار فاق بلند-مدلهای جذاب و خاص استایل زنانه در تابستان 2024 {آپدیت ویژه اعضا}

استایل ورزشی (Sporty Style)

تب المپیک پاریس، دنیای فشن را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. استایل‌های ورزشی برندهایی مانند میو میو و آدیداس، حس سرزندگی و نشاط را در زنان تقویت می‌کنند. وقت آن است که هنگام خرید لباس زنانه، یک جفش کفش اسنیکرز و یک کیف بزرگ برزنتی را، به آیتم‌های تابستانی خود اضافه نمایید. اگر تصور می‌کنید که استایل ورزشی، مختص باشگاه‌های بدنسازی است، تابستان 2024 زمان مناسبی می‌باشد تا این استایل را در زندگی روزمره‌ی خود، امتحان کنید.

 

استایل ورزشی استایل ورزشی

کفش‌های تخت ساده یا مدل باله‌ای (Ballet Flat): آیتم فراموش شده در خرید لباس زنانه

اگر چه کفش‌های تخت ساده، از سال 2023 میلادی ترند شد، اما این کفش به یک سال زمان نیاز داشت تا مورد توجه قرار بگیرد. این روزها، این کفش کلاسیک که بازیگران بزرگی مانند آدری هپبورن را در خاطر زنده می‌کند، برای یک استایل تابستانی، می‌درخشد. اگر هنوز به سراغ این آیتم نرفته‌اید، این‌بار که برای خرید لباس زنانه شیک مدل روز، به ویترین بوتیک‌ها سر می‌زنید، از کفش تخت مدل باله‌ای چشم‌پوشی نکنید.
اگر برای استایل کردن این کفش، ایده‌ای ندارید بهتر است همین الان کت بلیزر و شلوار جین مام استایل خود را بپوشید و از هارمونی کت و شلوار به همراه این کفش‌های تخت، لذت ببرید.

 

کفش‌های تخت ساده؛ قدم به قدم تا تجلی زیبایی کفش‌های تخت ساده؛ قدم به قدم تا تجلی زیبایی

آیتم‌های متالیک (Metallics)

تابستان 2024، سرآغاز درخشش آیتم‌های متالیک می‌باشد. اگر هنوز آماده نیستید تا هنگام خرید لباس زنانه، به سراغ یک لباس شب پر زرق و برق متالیک بروید، از اکسسوری‌های نقره‌ای، دستبند، گوشواره و کفش و کیف متالیک شروع کنید. یک لباس نخی ساده را با صندل‌های براق نقره‌ای امتحان نمایید و از نتیجه‌ی کار، لذت ببرید.

 

آیتم‌های متالیک؛ درخشندگی نقره‌فام یک استایل آیتم‌های متالیک؛ درخشندگی نقره‌فام یک استایل

کیف‌های سایز بسیار بزرگ (Oversized Bags)

استایل روزانه‌ی خود را با یک کیف اورسایز، کاربردی کنید. حتی اگر در رفت‌وآمدهای روزانه‌ی خود، به این فضای جادار و بزرگ نیاز ندارید و هنوز به کیف‌های کوچک خود وفادارید، این آیتم می‌تواند استایل شما را دگرگون کند.
لزومی ندارد که کیف اورسایز خود را روی شانه حمل کنید، کافی‌ست گاهی آن را زیر بغل بگیرید و از حس خوشایند این همراه تازه، لذت ببرید.


کیف‌های اورسایز کیف‌های اورسایز

سخن آخر؛انچه درباره مدلهای جذاب و خاص استایل زنانه در تابستان 2024 {آپدیت ویژه اعضا}،اموختیم

جهان مد، طیف وسیعی از آیتم‌ها و ایده‌هاست که در یک دوره به اوج محبوبیت می‌رسند و گاهی تا چند دهه، فراموش می‌شوند. قبل از آن‌که برای خرید لباس زنانه اقدام کرده و به سراغ یک استایل جدید بروید، به کمد لباس خود نگاه کنید. لباس‌ها و اکسسوری‌های قدیمی شما، هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارند. بسیاری از ایده‌های جدید صنعت مد، از استایل‌های قدیمی الهام گرفته شده‌اند، بنابراین چند آیتم قدیمی را با استایل‌های جدید امتحان نمایید.

اگر با یک استایل ترند شده، ارتباط برقرار نمی‌کنید، اصراری بر امتحان کردن آن، وجود ندارد. همیشه به صدای درونی خود گوش دهید. اگر هنوز هم با پوشیدن یکی از لباس‌های قدیمی خود، حس خوشایندی پیدا می‌کنید و اعتماد به نفستان بالا می‌رود، در پوشیدن آن درنگ نکنید. البته در این میان، خالی از لطف نیست که گاهی دست به انتخاب‌های جسورانه‌ای بزنید و با ذهنیتی باز، به استقبال استایل‌های جدید بروید.
در این نوشتار سعی کردیم که با معرفی چند استایل متفاوت، سبک شخصی شما را به چالش کشیده و جسارت شما را بیازماییم. حال نوبت شماست که هنگام خرید لباس زنانه شیک مدل روز، از کلیشه‌ها فاصله گرفته و طرحی نو دراندازید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.